Позакласна робота



Спортивне свято для учнів

         5 класу
“ Тато, мама, я – дружня спортивна сім’я ”

Мета: Виховувати любов до фізкультури та спорту, почуття дружби, колективу, взаємовиручки: розвивати руховий апарат, фізичні уміння навички, зміцнювати здоров’я.
Свято проходить в спортивному залі.
Ведучий закликає команди в зал. Команди вітають одна одну. Потім ведучий пояснює правила змагань.
Гра-естафета “Баскетболіст”
Кожний гравець команди веде м’яч до баскетбольного щита і закидає його в корзину. Зловивши передає м’яч наступному гравцеві, який
повинен зробити те, що й
попередній. Команда, котра
швидше виконає завдання,
отримає 100 очок, котра
пізніше – 50 очок.
Естафета з обручами.
Потрібно побігти з пункту А до пункту В і назад, перестрибуючи через обруч, як через скакалку. Команда, яка швидше виконає завдання, отримає 100 очок, яка пізніше – 50 очок.
Естафета “Подорож по горах”.
Бігову доріжку поділити на три рівні частини.
Гравці в першій частині стрибають на лівій нозі, другій – на правій, у третій – на двох. Назад вертаються бігом.

Конкурс капітанів.
На спритність
Відбивати тенісний м’ячик ракеткою скільки можете. Виграє той капітан, котрий зробить більше ударів. За кожний удар нараховуються 10 очок.
На координацію.
Сидячи на стінці капітанам зав’язують очі. Обидва встають, повертаються вправо і роблять два кроки, тоді вліво два кроки, далі вправо два кроки і знову вліво два кроки (вийде квадрат).
Після цього повинні сісти на стілець.
Спортивна вікторина.
1. Який м’яч найважчий і який найлегший? (набивний і тенісний)
2. Скільки гравців у футбольній команді? (11)
3. Що таке марафонський біг? (біг на дистанцію 42 км. 195 м).
4. З якого виду спорту змагаються тільки жінки? (з художньої гімнастики)
5. В якій грі користуються найлегшим м’ячем? (у настільному тенісі)
6. Скільки гравців у баскетбольній команді (5)
7. Які ви знаєте фізичні якості? (Сила, витривалість, спритність, швидкість, гнучкість).
Велика естафета
Біг “раків” – встати, залізти у  мішок, дострибати до корзини з м’ячем, взяти м’яч в руки і вцілити ним у визначену ціль. Тоді бігом вернутись назад.
За швидше виконання завдання команда отримує 100 очок, за пізніше – 50 очок.
Судді підводять підсумки, оголошують команду – переможця.






Військово-спортивне свято до Дня збройних сил України

Кожна держава повинна мати свою армію,що захищатиме її інтереси. Україна – як незалежна держава – має бути готовою відстоювати свою омріяну у віках і недавно здобуту незалежність.
Готовність до служби в армії, що формується в навчально-виховному процесі, залежить від зусиль держави, сім’ї. Кожен юнак повинен добре розуміти, які саме знання та навички потрібні воїнові на етапі військової служби. Саме такі необхідні знання та навички намагаємося формувати в учнів у нашому навчальному закладі. Прикладом є військово-спортивне свято до Дня збройних сил України, де учні демонструють свої вміння та навички в таких конкурсах: конкурс строю та пісні, демонструють свою спритність та витривалість у військово-спортивних естафетах. Сою силу юнаки показують у таких видах, як підтягування на перекладині та перетягування канату.
Також учні нашої школи захищали честь району на обласних змаганнях «Захисник Кіровоградщини», де зайняли друге місце при проходженні туристичної смуги перешкод.
Як вчитель, ставлю перед собою завдання: зміцнення здоров’я учнів, загартовування організму і підвищення його стійкості до несприятливих чинників бойової діяльності, удосконалення особистої фізичної підготовки.

День Захисника України


14 жовтня в Україні відзначається день Покрови. А віднедавна указом президента цей день визначено як День Захисника України. Напередодні цього свята учні та батьки 7-Б класу разом з класним керівником Майданник О.П. та вчителем фізичної культури Голинським Г.А. провели родинне спортивне свято «Ми – козацького роду діти».
Учні та батьки об’єдналися у дві команди та провели цікаві конкурси, естафети, в яких показали свою спритність, швидкість, витривалість. А ще довели, що дружба та взаємопідтримка допомагає подолати усі труднощі та перешкоди.
Ми – нащадки славного козацького роду, будемо гідні наших предків, нашого славного минулого. Як запорозькі козаки захищали рідну землю від ворогів, так і ми стоятимемо на сторожі та боронитимемо рідну неньку - Україну.


Сценарій позакласного заходу
"Олімпійський урок"

Ведучий 1.У стародавні далекі часи Біля священного підніжжя Олімпу, Де славнозвісні всемогутні боги Із Зевсом на чолі творили раду, У тихім місті, вздовж ріки Алфей, Олімпія знайшла притул очок собі. І саме тут, свято миру, сили і краси На Зевса честь славетно відбувалось.
Ведучий 2: Олімпійські ігри зародились у Стародавній Греції ще у УПІ ст. до н.е. і регулярно проводились понад тисячу років. Безпосередньо зародження Олімпійських ігор пов'язують із іменами легендарного грецького героя Геракла, царя Пелопса, спартанського законодавця Лікурга та еллінського царя Іфіта.
Ведучий 3: Вважають, що Олімпійські ігри Стародавньої Греції почали свій відлік у 776 р. до н.е., коли офіційно було зафіксовано ім'я першого переможця Ігор Коройба, який за професією був пекарем.
Ведучий 4: Ігри у Стародавній Греції проводились кожні чотири роки на честь батька богів і людей Зевса. Всі змагання та конкурси проходили у давньогрецькому поселенні Олімпія, що було розташоване у північно-західній частині півострова Пелопоннес на півдні Еллади.
Ведучий 1: Під час Ігор дотримувались священного миру. Будь-які військові конфлікти та сутички в регіоні, де відбувались Олімпійські ігри, заборонялись.
Ведучий 2: Учасниками Ігор могли бути вільні греки - чоловіки та юнаки. Для жінок у Греції проводились Герії - Ігри на честь богині Гери.
Ведучий 3: Перші Олімпійські ігри тривали один день, а програма включала лише один вид спорту - біг. Із розквітом і зростанням популярності Ігор їх програма змагань поступово розширювалась. У період розквіту вони проходили протягом п'яти днів. Програма змагань включала біг на різні дистанції, панкратіон (поєднання боротьби з кулачним боєм), пентатлон (п'ятиборство, до нього входили стрибки у довжину, біг, метання диска, метання списа і боротьба), кулачний бій, перегони на колісницях.
Ведучий 4: Нагородження переможців відбувалося у п'ятий день мпійських святкувань. Переможців Олімпійських ігор увінчували вінком з гілок оливи, а також пов'язували вовняними стрічками навколо голови, рук
Ведучий 1: На світ олімпіоніки являлись І перемогами своїми прославлялись, Оливи гілку на чолі несли.
Ведучий 2: Проіснували Ігри декілька віків, А потім римський імператор Феодосій Заборонив їх існування, а роки, І варвари й стихії Знесли, прибрали з пам'яті людської Славетне місто ритуалів і споруд.
Ведучий 3: І ось людина - П'єр де Кубертен, Французький педагог, барон, спортсмен, З палким натхненням взявся за роботу, Щоб відродити славу давніх днів, Щоб олімпійське гасло засіяло всім.
Ведучий 4: У червні 1894 р. П'єр де Кубертен скликав у Парижі жнародний конгрес для вирішення питання про відновлення Олімпійських р. Це був історичний Конгрес, тому що на ньому було ухвалено рішення про введення Ігор І Олімпіади сучасності та створення Міжнародного мпійського комітету на чолі з Деметріусом Вікеласом, представником Греції, П'єром де Кубертеном як секретарем.
Ведучий 1: Ігри І Олімпіади сучасності відбулись в Афінах 1896 року. В ах взяли участь 245 спортсменів із 14 країн світу, які змагались у 9 видах спорту.
Ведучий 2: І сталося диво! Вже друге століття
Священний вогонь олімпійський палає. Мільйони атлетів з усіх континентів На форум спортивний всіх разом збирає. Щоб мірятись силою, знать, хто найшвидший, Хто вищу за інших планку здолав.
Ведучий 3: Олімпійські ігри проходять кожні чотири роки, щоразу у них містах світу. Зимові Олімпійські ігри також проводяться кожні чотири роки. На них представлені види спорту, для яких потрібен сніг або лід. Перші офіційні зимові Олімпійські ігри відбулися у французькому містечку Шамоні 1924 року. В них узяли участь 258 спортсменів із 16 країн світу. З 1994 року зимові Олімпійські ігри та Ігри Олімпіад проводяться з інтервалом у два роки.
Ведучий 4: До олімпійської символіки належать олімпійська емблема, олімпійський прапор, олімпійське гасло, олімпійський гімн, олімпійський вогонь та олімпійський смолоскип.
Ведучий 1: Символом Олімпійських ігор є п'ять переплетених кілець, що символізують толерантність і дружбу між усіма, хто бере участь в Олімпійських іграх, з п'яти континентів нашої планети.
Ведучий 2: Гаслом Олімпійських ігор є слова «Citius. Altius. Fortius», що означає «Швидше. Вище. Сильніше».
Ведучий 3: Олімпійська емблема визначена Олімпійською Хартією, правовим документом олімпійського руху. Основним елементом емблеми є п'ять кілець у поєднанні з іншими елементами.
Ведучий 4: П'ять кольорових кілець - синє, чорне, червоне, жовте, зелене на білому полотнищі - це олімпійський прапор. Він урочисто піднімається на головній спортивній арені міста-організатора на церемонії відкриття Олімпійських ігор.
Ведучий 1: Олімпійський вогонь запалюють в Олімпії. За допомогою естафети олімпійського вогню він закінчує свою подорож у великій чаші олімпійського стадіону, в якій палає протягом усіх олімпійських змагань.
Ведучий 2: Під час церемонії відкриття Олімпійських ігор атлет, представник країни-організатора Ігор, підходить до щогли, бере краєчок Олімпійського прапора, здіймає праву руку і виголошує Олімпійську присягу: «Від імені всіх учасників я обіцяю, що ми будемо брати участь у цих Олімпійських іграх, поважаючи та дотримуючись правил, за якими вони проводяться, в істинно спортивному дусі, в ім'я слави спорту та честі наших команд». Спортивні арбітри також складають присягу про повагу до спортсменів та об'єктивне суддівство. Щоб у дійсності спорт був таким, як у «Оді», Натхненно яку Кубертен написав.
ВедучийЗ: Про те, що спорт - чесність, Про те, що спорт - сила, Про те, що спорт - миру посол на Землі, Про те, що він - радість і справедливість, І плідність, і виклик, й могутній прогрес. Що він - благородство, Що він - будівничий, Що він - насолода для тіла й душі! До спорту і ти приєднатись спіши!
Ведучий 4: Слово надається нашим шановним гостям_
Виступи гостей.
Ведучий 1: Дорогі друзі! От і закінчився наш олімпійський урок. Сподіваємось, що ви отримали нові знання, познайомилися з___ дізнались про те, скільки необхідно докласти сил, здійснити важкої щоденної роботи для того, щоб завоювати медаль, особливо - олімпійську. Пам'ятайте, у кожного є своя олімпійська сходинка, своя олімпійська висота, і щоб її досягти потрібно мати велике бажання, віру у свої сили і щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаємо кожному із вас обов'язково її досягти! До нових зустрічей.
За бажанням теоретичну частину можна доповнити практичною, до змісту якої включити види рухової діяльності відповідно до інтересів та вікових особливостей школярів, стану матеріально-спортивного забезпечення.

Немає коментарів:

Дописати коментар